Hersteldienst
Laten herstellen of een nieuw toestel aanschaffen?
Afhankelijk van de storing en de leeftijd en status van je toestel, voert de klantendienst een analyse uit en bepaalt of een reparatie de beste oplossing is. We geven je advies over wat je het beste kunt doen. In de meeste gevallen wordt een reparatie aanbevolen voor zover dit technisch en economisch de moeite loont. Maar uiteindelijk is het jouw beslissing wat er met je toestel gebeurt.
Voor reparaties waarvoor een technicus langs moet komen en blijkt dat reparatie niet mogelijk is of niet aanbevolen wordt voor toestellen die niet meer onder de garantie vallen: dan betaalt je enkel de verplaatsing- en analysekosten aan € 90 en ontvang je een waardebon ter waarde van 50,00 € voor de aankoop van een nieuw huishoudtoestel naar keuze.
Beslist u onmiddellijk een nieuw toestel aan te kopen, dan laten wij de kosten vallen van de interventie.
Welke onderdelen worden gebruikt om de reparatie uit te voeren?
Onze klantenservice gebruikt uitsluitend originele reserveonderdelen, geen kopieën of tweedehands onderdelen. Om te zorgen dat de technicus zo goed mogelijk is voorbereid, worden alle problemen vooraf geanalyseerd door een technisch team zodat de technicus de reserveonderdelen die hij voor de reparatie nodig zou kunnen hebben, bij zich heeft.
Wat kost het om mijn toestel te herstellen?
Als je toestel nog door de tweejarige fabrieksgarantie wordt gedekt, worden geen kosten voor de reparatie in rekening gebracht.
Als het toestel niet door de fabrieksgarantie wordt gedekt:
De exacte prijs van de reparatie kan slechts bepaald worden door de technische specialist. De technicus geeft je voorafgaand aan de interventie een kostenindicatie. Besluit je toch af te zien van de reparatie? Dan betaal je enkel de verplaatsing- en analysekosten aan een vast tarief van €90 en ontvang je een waardebon voor een nieuw huishoudtoestel naar keuze. De waardebon is 6 maand geldig.
Het volledige bedrag van de interventie moet ter plaatse, op de dag van de interventie worden betaald aan de specialist. Dit kan elektronisch via een betaalterminal of per overschrijving.
Elke uitgevoerde reparatie wordt gedurende 6 maanden gewaarborgd op het vervangen onderdeel, werkuren en verplaatsingskosten.
Waar kan ik de herstel- en garantievoorwaarden terugvinden?
Geldt er een garantie op de herstelling?
Elke door ons uitgevoerde reparatie is 6 maanden gewaarborgd.
We gebruiken uitsluitend originele onderdelen voor alle reparaties die we uitvoeren.
Hoe een afspraak maken?
Wij bieden een eenvoudige online boekingsservice waarmee u op uw gemak een afspraak kunt plannen voor onze hersteldienst. Ons team zorgt ervoor dat uw bezoek zo efficiënt en aangenaam mogelijk verloopt.